FAQ
Loginem jest adres e-mail podany podczas rejestracji bądź 6 cyfrowy NIK przesłany poczta elektroniczną po skutecznej rejestracji. Treść wiadomości z NIKiem:
Twoja rejestracja została zakończona poprawnie. Od teraz możesz się logować na Platformie Funduszy F-Trust podając adres e-mail lub swój unikalny NIK: 621…
Aby odblokować konto do Platformy Funduszy należy wysłać z adresu e-mailowego podanego podczas rejestracji prośbę o odblokowanie konta. Wiadomość powinna być przesłana na adres
pomoc@f-trust.pl Odblokowanie nastąpi w dniach roboczych w godzinach 8:00-17:00, a po jego wykonaniu prześlemy do Ciebie maila z potwierdzeniem.
Aby zresetować hasło do Platformy Funduszy należy wysłać z adresu e-mailowego podanego podczas rejestracji prośbę o reset hasła. Wiadomość powinna być przesłana na adres
pomoc@f-trust.pl Reset nastąpi w dniach roboczych w godzinach 8:00-17:00, a po jego wykonaniu prześlemy do Ciebie maila z potwierdzeniem.
Transakcje nabycia, konwersji lub sprzedaży rozliczają się w różnych terminach, a na Platformie Funduszy pokazujemy stan portfela na jedną wspólną dla wszystkich rejestrów wycenę.
Nie, kwota wpłaty powinna być taka jaką podałeś w zleceniu.
Nie, przelew powinien być wykonany z rachunku bankowego podanego podczas rejestracji.
Dane możesz zmienić wyłącznie z naszym pracownikiem wypełniając odpowiednie dokumenty. Skontaktuj się ze swoim opiekunem w F-Trust lub poinformuj nas mailowo o zmianie jakichkolwiek danych korzystając z adresu
pomoc@f-trust.pl lub z formularza kontaktowego udostępnionego na stronie
www.f-trust.pl Wskaż nam również numer telefonu, na jaki powinniśmy się kontaktować oraz region, w którym najchętniej spotkałbyś się z pracownikiem F-Trust.
W Platformie Funduszy dystrybuujemy następujące fundusze zagraniczne: Franklin Templeton, Fidelity Funds, Schroders.
Zlecenie otwarcia pierwszego rejestru w wybranym funduszu zagranicznym wymaga Twojego podpisu, dlatego po wprowadzeniu transakcji do aplikacji, skontaktuje się z Tobą nasz pracownik celem umówienia spotkania.
Kolejne transakcje będą realizowane na podstawie Twoich zleceń wprowadzonych do Platformy Funduszy.
Odczekaj chwilę, prawdopodobnie problem leży po stronie operatora sieci komórkowej, jeśli dłużej nie otrzymujesz SMSa napisz na adres
pomoc@f-trust.pl
Maksymalne opłaty za nabycie to 1% wartości wpłaty za zakup jednostek funduszy polskich i 2% za zakup tytułu zagranicznego.
Przyczyną negatywnej weryfikacji przelewu jest niezgodność danych podanych w Platformie Funduszy z danymi przypisanymi do rachunku bankowego. Jeśli posiadasz konto razem ze współmałżonkiem weryfikacja może trwać dłużej, nawet do 3 dni roboczych.
Aby usunąć konto w aplikacji Platforma Funduszy należy złożyć wypowiedzenie na piśmie (zgodnie z § 21 ust. 2-3 Regulaminu serwisu ). W dokumencie powinna znaleźć się wyraźna prośba o usunięcie konta, numer NIK oraz dane z dowodu osobistego.
Wskazane wypowiedzenie należy przesłać na adres:
F-Trust SA
Ul. Półwiejska 32
61-888 Poznań
Konto zostanie usunięte w ciągu miesiąca od otrzymania przez Spółkę dokumentu.
Menu