Działamy ze zgodą KNF
WIĘCEJ >>>
Specjalista do Spraw Obsługi Klienta – Poznań
Zadania:
- Telefoniczna obsługa klientów – przyjmowanie i realizacja transakcji zleconych;
- Prowadzenie archiwum zleceń;
- Bieżąca obsługa Klientów zgodna ze standardami firmy;
- Cykliczne aktualizacje baz danych;
- Udział w bieżących projektach;
- Przygotowywanie zestawień i raportów.
Wymagania:
- możliwość rozwoju zawodowego wraz z rozwojem Spółki i Grupy Caspar;
- Bardzo duża dokładność, skrupulatność, dbałość o szczegóły;
- Wysoka kultura osobista oraz duże umiejętności interpersonalne i komunikacyjne;
- Bardzo dobra organizacja pracy;
- Łatwość uczenia się;
- Dobra znajomość języka angielskiego;
- Bardzo dobra znajomość obsługi komputera;
- Mile widziane doświadczenie w obsłudze klienta;
- Wykształcenie wyższe lub w trakcie studiów, mile widziane wykształcenie ekonomiczne.
Oferujemy:
- Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę;
- Prywatna opieka medyczna;
- Kurs języka angielskiego;
- Możliwość rozwoju zawodowego.
Wszystkich zainteresowanych prosimy o przesłanie CV oraz listu motywacyjnego na adres kontakt@f-trust.pl
W tytule wiadomości proszę wpisać „Specjalista do Spraw Obsługi Klienta – Poznań”.
Informujemy, iż skontaktujemy się tylko w z wybranymi osobami.
Prosimy o ustosunkowanie się w dokumentach aplikacyjnych do stawianych oczekiwań oraz zawarcie następującej klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. Nr 133, poz. 883).”