Działamy ze zgodą KNF
WIĘCEJ >>>
Doradca Klienta – Kępno
Do głównych zadań na danym stanowisku będzie należało:
- profesjonalna obsługa klientów oddziału,
- pozyskiwanie nowych klientów,
- budowanie długofalowych relacji z klientami,
- analiza portfela produktów inwestycyjnych posiadanych przez klienta,
- przygotowanie opartej o indywidualne oczekiwania i potrzeby propozycji produktowej dla klienta,
- promowanie firmy w lokalnym środowisku.
Nasze oczekiwania wobec kandydatów:
- dobra znajomość rynku kapitałowego i jego produktów (w szczególności funduszy inwestycyjnych),
- doświadczenie w sprzedaży produktów finansowych,
- doświadczenie w pozyskiwaniu i obsłudze klienta,
- wysoka kultura osobista,
- umiejętności komunikacyjne,
- zaangażowanie, samodzielność i odpowiedzialność,
- doskonała organizacja czasu pracy.
Zapewniamy:
- możliwość rozwoju zawodowego wraz z rozwojem Spółki i Grupy Caspar,
- bardzo dobrą atmosferę pracy,
- atrakcyjną ofertę produktową obejmującą fundusze polskie i globalne oraz ubezpieczeniowe fundusze kapitałowe,
- stałe wsparcie działu analitycznego F-Trust SA,
- atrakcyjne warunki zatrudnienia uwzględniające część stałą oraz zmienną uzależnioną od wyników,
- niezbędne narzędzia pracy.
Wszystkich zainteresowanych prosimy o przesłanie CV oraz listu motywacyjnego na adres kontakt@f-trust.pl
W tytule wiadomości proszę wpisać „Doradca Klienta – Kępno”.
Informujemy, iż skontaktujemy się tylko w z wybranymi osobami.
Prosimy o ustosunkowanie się w dokumentach aplikacyjnych do stawianych oczekiwań oraz zawarcie następującej klauzuli: “Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. Nr 133, poz. 883).”